Je oordoppen zitten niet helemaal lekker. Dat is zeker niet de ervaring die we voor onze klanten willen bieden. Ons voornaamste doel is om ervoor te zorgen dat je volledig tevreden bent met je op maat gemaakte oordoppen. Daarom bieden wij een pasvormgarantie van drie maanden op al onze op maat gemaakte oordoppen.
Vaak kunnen pasvormproblemen al worden opgelost door ons artikel ''Hoe plaats ik de op maat gemaakte oordoppen in mijn oor?'' door te nemen. Hierin staan handige tips en trucs om eventuele klachten te verhelpen en de oordoppen op de juiste manier te gebruiken.
Wij vragen je om de klachten zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven, zodat we bij een eventuele nieuwe productie rekening kunnen houden met deze klachten. Ons doel is om oordoppen te produceren die als gegoten zitten en volledig aan je verwachtingen voldoen. Jouw tevredenheid staat bij ons voorop, en we streven ernaar om je de best mogelijke ervaring te bieden met onze producten.
We willen graag zo gedetailleerd mogelijk weten waar de klachten zich precies bevinden. Dit kan bijvoorbeeld de ingang van de gehoorgang zijn of juist het einde van de gehoorgang. Zijn de oordoppen te dik of juist te lang? Ervaar je dit probleem aan beide kanten (links en rechts) of slechts aan één kant?
Mogelijk zit de oordop te los in de gehoorgang, of zijn ze te kort waardoor ze uitvallen. Lekt er geluid door de oordoppen heen? Hiervoor is het ook mogelijk om een lektest uit te voeren. Lees hiervoor ons artikel ''Lektesten ''.
Het is belangrijk om te weten of de klachten zich direct voordoen bij het dragen of dat ze na enige tijd ontstaan. Deze informatie helpt ons om jou van de beste oplossing te voorzien.
Binnen de pasvormgarantie bieden wij één kosteloze nieuwe productie aan, inclusief een nieuwe aanmeting. Op deze nieuwe productie krijg je opnieuw drie maanden de tijd om de oordoppen goed uit te proberen en je gehoorgangen aan de nieuwe oordoppen te laten wennen. Mocht het toch blijken dat deze oordoppen ook niet helemaal naar wens zijn, geen zorgen! We willen niet dat je blijft zitten met oordoppen die niet comfortabel zijn. In dat geval kun je gebruikmaken van onze ''Niet goed, Geld terug'' garantie.
Een pasvormprobleem bij ons melden kan via dit contactformulier.
Heb je jouw oordop(pen) bij Hans Anders besteld en betaald? Neem dan contact op met Hans Anders. Zij hebben jouw gegevens en kunnen jou verder helpen.