Hoewel je een track and trace-code hebt ontvangen, heb je de langverwachte oordoppen nog niet mogen ontvangen. Je hebt al gecontroleerd bij de brievenbus en je buren hebben ook niets ontvangen.
In de meeste gevallen komt het brievenbus-pakketje binnen enkele werkdagen toch terecht. Als dit niet het geval is, vragen we je vriendelijk om contact met ons op te nemen, zodat we een onderzoek kunnen starten bij onze vervoerder GLS. We geven GLS vijf werkdagen de tijd om dit te onderzoeken en navraag te doen bij de chauffeur. Mocht jouw pakketje binnen deze tijd alsnog worden geleverd, laat het ons dan weten, zodat we het onderzoek kunnen stopzetten.
Zijn de vijf werkdagen verstreken en heb je nog steeds niets vernomen? Dan horen we dat graag, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken. Indien je géén track and trace-code hebt ontvangen en de twee à drie weken levertijd zijn verstreken, neem dan ook gerust contact met ons op.
Je kan hiervoor contact opnemen via dit contactformulier.