Let op: de onderstaande tekst is van toepassing op producten die niet op maat gemaakt zijn. Lees hier meer over het retourbeleid voor oordoppen op maat.
Verkeerde product besteld
Als je per ongeluk het verkeerde product hebt besteld en deze ongeopend is, dan kun je het binnen 100 dagen na ontvangst retourneren. Houd er rekening mee dat de retourverzendkosten voor jouw rekening zijn.
Heb je een productbundel met korting gekocht?
Als je één of meerdere producten uit de bundel retourneert, vervalt de bundelkorting. Dit betekent dat de korting opnieuw wordt berekend op basis van de overgebleven producten. Het retourbedrag zal hierop worden aangepast.
Verkeerde product geleverd
Een verkeerd product ontvangen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Als er een verkeerd product naar je is verzonden, neem dan contact op met de klantenservice. Wij sturen je het juiste product toe en voorzien je van een retouretiket voor het terug sturen van het verkeerd geleverde product. Onze contactgegevens vind je onderin deze pagina.
Kapot or beschadigd product
Vervelend om te horen dat jouw ontvangen Alpine product kapot of beschadigd is! We sturen je graag een vervangend product. Neem contact op met de klantenservice en stuur relevante foto's van het beschadigde product mee, zodat we je een vervangend product kunnen sturen. Het telefoonnummer en e-mailadres van de klantenservice staat onderin deze pagina.
Niet helemaal tevreden met jouw product? Wij helpen graag.
We willen dat je helemaal tevreden bent met je aankoop en daarom bieden we je een tevredenheidsgarantie van 100 dagen. Als je niet helemaal tevreden bent, neem dan binnen 100 dagen na ontvangst van je product contact op met onze klantenservice en leg uit wat het probleem is. We proberen je zo mogelijk een product aan te bieden dat aan je wensen voldoet, of we betalen je het aankoopbedrag terug. Houd er rekening mee dat terugbetalingen niet kunnen worden gegarandeerd.
Gekocht via een andere (web)winkel
Indien je jouw Alpine product bij een andere website of verkoper (zoals Amazon of een drogisterij) hebt gekocht, kunnen wij retourzendingen of terugbetalingen niet rechtstreeks verwerken. Neem contact op met de verkoper bij wie je het product hebt gekocht om te informeren naar hun retour- en terugbetalingsbeleid.
Contact met de klantenservice
Je kan ons klantenservice team maandag t/m zaterdag bereiken tussen 9:00 en 18:00.
Stuur een mailtje naar consument@alpine.nl of bel ons op +31 346 3333 50.
Voor vragen over oordoppen op maat kun je bellen of mailen naar maatwerk@alpine.nl.