Alpine oordoppen en oorkappen (niet op maat)
Heb je jouw Alpine product bij een andere website of winkel gekocht en wil je dit product ruilen of retourneren? In dat geval kunnen wij retourzendingen of terugbetalingen niet rechtstreeks verwerken. Neem contact op met de verkoper bij wie je het product hebt gekocht om te informeren naar hun retour- en terugbetalingsbeleid.
Voorbeelden van verkooppartners van Alpine producten:
- Online winkels zoals Amazon en Bol.com
- Fysieke winkels zoals Kruidvat, Etos of Albert Heijn
- Festival of concertzalen zoals AFAS Live of de Ziggo Dome
Als je jouw Alpine product bij deze of een andere partner verkoper gekocht hebt, kun je voor garantie, en retouren bij de verkoper terecht. Bekijk goed wat de garanties en retourvoorwaarden bij deze verkopers zijn, deze kunnen namelijk verschillen.
Alpine oordoppen op maat
Voor oordoppen op maat geldt ook dat je voor garanties en service contact dient op te nemen bij de plek waar je jouw oordoppen gekocht hebt. Heb je jouw oordoppen op maat bij Alpine gekocht, maar bij een Hans Anders in de buurt laten aanmeten? Dan kan je gewoon bij ons terecht voor hulp.
Heb je jouw oordoppen in de (online) winkel van Hans Anders gekocht en laten aanmeten, neem dan contact op met Hans Anders voor garantie en service.