Wachten op je bestelling kan vervelend zijn, zeker als je pakketje langer op zich laat wachten dan verwacht. Geen zorgen – we helpen je graag op weg.
1. Check je tracking link
Heb je al gekeken waar je pakketje is? Via PostNL of GLS ontvang je een tracking link voor jouw bestelling.
-
Nog niet verzonden of onderweg: Dan wordt jouw bestelling nog voorbereid of is je bestelling onderweg naar jou. Houd de trackinglink in de gaten voor updates.
-
Gemarkeerd als ‘bezorgd’: Maar heb je niets ontvangen? Lees dan verder.
2. Trackinglink kwijt?
Geen probleem! Onze chatbot kan je helpen jouw tracking link te vinden.
-
Vraag de chatbot of hij jouw bestelling kan vinden: "Waar is mijn bestelling?"
-
Voer je ordernummer in en je ontvangt direct een update over je pakketje.
3. Pakketje gemarkeerd als ‘bezorgd’, maar nog steeds niets ontvangen?
Wacht even een dagje af – soms wordt een pakketje vertraagd of bij de buren bezorgd.
Is je pakket er dan nog steeds niet? Dan helpen we je graag om het te traceren.
4. Contact opnemen
Afhankelijk van je bestelling kun je ons op de juiste manier bereiken:
-
Op maat gemaakte oordoppen besteld?
Neem contact op met maatwerk@alpine.nl onder vermelding van jouw ordernummer en de vraag over jouw bestelling. -
Andere bestelling geplaatst?
Mail ons op consument@alpine.nl met je ordernummer en geef aan wat er aan de hand is.
We zoeken zo snel mogelijk voor je uit waar jouw bestelling is.